Deneyimsizanne Ben de 3 aylıkken işe başlamıştım, babaannesi ve dedesi bakıyor, gayet de başından itibaren alıştı onlara. İnsan bırakamayacakmış gibi geliyor ama ikiniz de alışıyorsunuz merak etme 😊 Zaten bebekler bizden daha kolay adapte oluyor her şeye, biz kopamıyoruz. Şu an oğlum 8 aylık olmak üzere, her işe gidişimde çok özlüyorum ama işe gittiğim günlerin akşamı kavuşma anımızın da tadı başka oluyor 🥰