OzgeOzkan ben tam bir yaşında almıştım. İzipizileri Ankara karamela beytepe subesinden buyuk almıştım. 12 36 kucuk geldi gibi. Birde buyuk olsun seneye de taksın dedim. Sanırım ⅗ yaş olanı aldım. Cocuk uyanınca bakabılırım. Şimdi daha güzel oluyor tam. Bir de kietla ve looklight da bakabilirsiniz.