aylizinannesiii Kızlar 8 aylik kizim sutum cok cok azaldi emerken sut gelmediği icin agliyor kac saatte bir kac cc mama vermem gerek 2 saatte bir 90 veriyorum ama, cok az geliyor doymuyor galiba
Aysenes aylizinannesiii 8,5 aylik oglum günde 3 şişe 180cc iciyor gece 1 şişe bazen 70cc bazen 100 değişiyor. İki öğünde corba ve meyve puresi
aylizinannesiii Miray_yildiz2020 Doyuyor mu üç,kez 120 cc ile ben öğlen ek gıda sonrasi 120 cc mama veriyorum saat ikide 90 cc veriyorum dörtte 120 cc diye aksama,kadar veriyorum ama kilo almıyor cisli bez cok az
Miray_yildiz2020 aylizinannesiii doyuyor kilo alımı hep ortalama da 3 kez ek gida 3 kez mama içiyor aralarda da anne sütü. Ama sizin sutunuz olmadığı icin doymuyor olabilir 90 cc ile
aylizinannesiii Aysenes Saat araliklari kaç 180 cc icin gece emiyor sabah kahvalti olarak ne veriyorsunuz peki
Aysenes aylizinannesiii şöyle 09.00: bazen 180cc mama bazen kahvaltı ardından nekadar icerse mama. 12:00: bir tas kadar corba veya pure. 15:00: 180cc mama 18:00: meyve puresi veya muhallebisi 21:30: 180cc mama 05:00: 60cc-100cc arası mama iciyor.
aylizinannesiii Miray_yildiz2020 Ben sabah kasik maması yapiyorum bi tabak onu yiyor oglen sebze çorbası yapiyorum akşama dogru meyveli yogurt veriyorum aralarda da iki saatte bir 90 cc veriyorum ama hic bana mısın demiyor😓
aylizinannesiii esragncr masallah daha cok minnoş sağlıkla büyüsün insallah 😊❤❤ ben 2 saatte 120 veriyorum bazen ama çisli bez o kadar azaldi ki 😓
aylizinannesiii Aysenes Cok iyiymis bende boyle uygulayayım iki saatte bir mama içince aciktigini anlamıyor galiba 😓 cok teşekkür ederim iyi ki varsiniz ❤ kac kilo acaba bebişiniz benim kizim 7450 🥴
Aysenes aylizinannesiii nedemek böyle bir düzen oluyor daha rahat oluyorsun hemde mamasını daha iyi icer benim ki oğlan 8.600 kilosu 8,5 aylık aynı ortalamada kilolu bebeişlermiz yok😁 allah sağlık versin ♥️♥️
aylizinannesiii esragncr Çok zorlayincada kusuyor 😓 doymasa ağlamaz mi ama keyfi gayet yerinde cok panik oldum gercekten 😐
esragncr aylizinannesiii her bebek farklı asla kendi bebeğinizi kimseyle kıyaslamayin eğer keyfi yerindeyse ağlamıyorsa doyurdur fazla üstüne gitmemek lazım 😊 bnm bebeğim doymadigi zaman kıyameti koparıyor resmen
aylizinannesiii esragncr Bizde de oyle doymadığında susturamıyoruz ağlıyor vuruyor yerlere 😓 bu kadar bez sayisi azalması tuhafima gitti iste 😓
aylizinannesiii Aysenes Kilosu iyi masallah sizinn sağlıkla büyüsün minnos insallah 😊 evet saat koyacağım duzen olmayinca kiloda sorun yasadik 😓