Deletedmom0099 https://www.rossmann.com.tr/domol-beyazlara-ozel-leke-cikarici-toz-oxi-guc-750-g-p-sr12090028 beyazlar için kullanıyorum çok memnunum renkliler için olanı da var baby me ve green clean kullandım hiçbir lekeyi çıkarmadılar
Deletedmom0099 Sucukluyumurtaa evet kettlde kaynamıs su yapıyorum kovaya döküyorum üstüne de 2 kaşık bu deterjandan atıyorum. kıyafetleri 4-5 saat bekletiyorum. bembeyaz oluyor
Sucukluyumurtaa Deletedmom0099 domolun mutfak dererjanlarını kullanıyorum onlar efsane.!Birde bunu deneyeyim. İnş işime yarar. Teşekkürler 💓
Dmt4141 Sucukluyumurtaa bende wc için olanları kullanıyorum ocak için olanı kullandım ürünleri güzel sanırım bende ilk rossman ürünü deneyeceğim
Sucukluyumurtaa Dmt4141 fırın temızleyıcı fılan efsane. Ben sıkıyorum 2 dk sonra siliyorum parlıyor😌😌