Merhaba anneler. Bana çok garip gelen bir durumu sizinle de paylaşmak aynı şeyi yaşayan bir anne varsa bilmek istiyorum. Bebeğim 4 buçuk aylık ve 2 ayından beri uyuttugumda uykuya geçince saate bakıyorum ve 31. Dakikada kupırdayıp uyanıyor uyku geçişi yapamıyor sanırım. Ayakta sallayarak uyutuyorum. Gece uykusuna geçirirken 31.dakdan sallayarak devam ediyorum taki dalana kadar yarım saat de olabiliyor 1 saatte. Ama gündüzleri çoğunlukla 30 dk uyuyup devam etmiyor sallayınca. Bunu yaşayan varmı? İleride düzelecek bir durummu? Yoksa uyku eğitimi vermeli miyim sizce şuan