Reyna YamanAli ben bir gün verdim gece 4-5 kez kalkan cocuk yarım saatte bir kalkmaya başladı daha da cesaret edemedim vermeye 😂
kahvekokusuu YamanAli gece sık uyanmalarina pek faydasi olmuyormus yorumlardan anladigim kadariyla oglumda uykuya dalamiyordu saatlerce agliyordu damla sayesinde baya azaldi ve uyku duzeni olusturabildik ise yaradi 10 aylik suan 1 aydir kullaniyoruz
mavisimmm20 YamanAli bana kesinlikle işe yaradı bir aydır kullanıyorum sadece akşamları 15damla veriyorum uykuya hemen dalıyor gece bı derdi yoksa uyanmiyor ve en önemlisi gazı bitti damla sayesinde
cennet_t Ben kullanıyorum dört gün sonra iki aylık olacak bebeğim hiç uyumuyodu çok uykusu vardı ama gazdan dolayı uyuyamıyodu damlayı verdikten on onbeş gün sonra azda olsa uyumaya başladı
cennet_t cennet_t yani normal bi bebeğe göre gene çok az uyuyo ama bize göre hiç yoktan iyi😂 perişan olmuştuk artık dört kişi nöbet tutuyoduk başında şimdi eşimle ikimiz nöbet tutuyoruz sadece en azından😂
gulcezerenarslan YamanAli Bizimde uyku düzenimiz hiç yoktu. 15 gün boyunca kullandık gerçekten faydası oluyor damlayı verdikten 10-15 dk sonra uyku moduna geçiyor. Bizim damla sayesinde uykularımız düzenli oldu
0101adana YamanAli evet kullanıyoruz sadece geceleri veriyorum gayet kesintisiz uyuyor dış dönemindeki huzursuzlukl uyku sorununa çok güzel bir çözüm oldu tavsiye ederim
BurcuBrc cennet_t normal uyku birşey kullanmadım ama ilk ay çok zordu gündüz hiç uyumadi şimdi çok şükür 2-3 kez 2-3 saat uyumaya basladi