Annebebek58 blendermı kullandınız. Ek gıdaya baslarken catalla ezip verdınızmı hıc. Eger bunları yapmadıysanız bastan baslamak gerekıyor catalla ezıp verceksınız daha sonra pütür mıktarını arttırp devam edeceksınız. Agzına mınık mınık yıyecekler verceksınız. Çiğnemeyı öğrenmesi lazım artık katı gıda yiyebılıyor olması lazım bu ayda. En kolay pankek omlet tarzı mınık koprıp verın kolay yutulur. Dıs olması onemlı degıl zaten damaklarıyla ezıyorlar. Benm kızımda 9.5 aylık