Zeyna_ luckymom77 eşinizle beraber karşılıklı onay veriyorsunuz kendi e nabizinizdan sonra çocuklarım sekmesinden görüyorsunuz
Yibo luckymom77 evet görebiliyorsunuz ama uygulamadan gorunmuyor Manuel olarak tarayicidan girip paylaşımlarım kısmına girerseniz görürsünüz 👍
Gok_53 Zeyna_ benim yalnızca eşimde görünüyor . Onay veremiyorum yani nasıl olacağı hakkında fikrim yok yardımcı olur musunuz ?
biregesevdasi ipekkizz e nabıza girin seçeneklerde paylaşım var ona tıklayın çocuğun ismi çıkıcak onay ver diyin gözüküyor
ipekkizz biregesevdasi işte bizde o yok kızımın ismi var tıklıyorum profiline gec yazıyor sadece seciyorum onay yok diyor
Helenikom luckymom77 önce eşinizin e nabızında gözüküyor paylaşım kısmından onay vermesi gerekiyor daha sonra siz e nabızınızda görebilirsiniz
Deletedmom27337 luckymom77 sol üstte işarek var çocuklarım yazıyor. Kendim mi ekledim sistemmi ekledi şuan hatırlayamadım 🙈 ama eşimde sistem eklemişti
luckymom77 Deletedmom27337 bende yoktu o çocuklarım kısmı :) paylaşım butonu var altta ordan yaptım sımdı oldu:)
luckymom77 antikoalababy google chrome üzerinden girdim, altta paylaşım yazıyor oraya tıkladım, çocuklarını göremiyor musun diyor ona tıklayınca bebegimm geldi eşime gerek kalmadı bende