Happy2 Kızlar 35 günlük bebeğimi gece kaldırmalı mıyım 2 3 saatte bir siz nasıl yapiyosunuz hemşiremiz o kendi kalkar zaten ilk zamanlar önemliydi artik kaldirma dedi aile hekimide 2 3 saatte bir kaldır dedi
sevgi88 Happy2 canım 2. Ayını bitirene kadar 2 saati geçirme uyanmasıını bekleme derim. Bizim doktorumuz öyle demişti 2. Aya kadar 2 saati geçirme 2ay bittiğinde gece karışma acıkınca uyanır demişti nitekim öyle de oldu.
Teemo07 Happy2 sagolsun bizimki saat başı kendi uyanıyor acıkınca. Max 2.5 saat uyur o da cok nadir. 40 günlük Bu arada
ipek39ela Happy2 15 günlükte sonra 3 4 saatte bir emziriyordum, 1 aylık olduktan sonra uyandirmadim hix 5 6 saat uyuduğu oluyordu..doktorumuz da kilo alımı iyi, uyandırmaya gerek yok demişti kuzum
Alp16 Bebeğim 38 günlük emzirme. Ve mama birlikte gidiyoruz kg su iyi olduğu için doktorum uyandırmana gerek yok dedi acıkınca uyanıyor maksimum 4 saat durabiliyor ama genelde 3 3,5 saat sonra uyanmış oluyor
Mom078 Happy2 Artık gerek yok acıkınca uyanacaktır uyku düzenini bozmayın uykuya da ihtiyacı var bebeğinizin
Sleepwalker Happy2 Öyle şey mi olur benim bebeğim ilk doğduğunda her 2 saate bir kalkmasa bile emziriyordum bebeğinin şekeri düşer 3 saati geçme şimdi 4 aylık benim bebeğim hala 3 saate bir kalkmasa bile kaldırıp emziriyorum