Hanımlar bebeğim 7 aylık. Sabahları yumurta saırısını olduğu gibi minik minik verirdim yerdi çiğneyerek. Omlet yapardım lor peynirinden ağzına verirdim küçük küçük yerdi. 3 gündür yemiyor. Öğürüyor öksürüyor ağzı açık bekliyor dilinin üstünde yumurta varken. Öğlende aynı şekilde çatalla ezerek verirdim hep yerdi. Bir kaç gün yoğunum diye hipp mamalardan vermiştim belkide pütürsüze alıştı 2 günde. Nasıl düzeltebilirim yardım edin