Aznurr Kızım 6 aylık oldu boyu 72 cm degerlerın cok üstünde cıktı dedı ebe .. ebeye soramadım sıkıntı olurmu dye bebeği uzun boylu olan var mı bıde anne baba olarak yzun boylu dğlız pek ortayız
sevgi88 Aznurr hiç endişe etme benim 3.5 aylık bebeğim 64 cm ve bizler standart boydayız doktorumuz da ebemiz de bir sıkıntı olduğundan bahsetmedi
Omus35 Benim kızım dört aylıkken 64 cm di hiç problem yok kimi boya kimi kiloya gider kilosuda boyunu karşılıyorsa sağlığı yerindeyse hiç sorun yok
2Amom Benim kıZıma da doktor 5. Ayda 63 cmdi beklediğimden az dedi, ben de çok mu az uzar mı acaba diye düşünüyorum🙈 tabi 47cm doğdu doğum boyu da önemli bence.
Zeyzey0502 sevgi88 bizdebugun 3.5 aylık olduk 62 cm di 3-4 gün önce az mı anlmında cok mu anlmında dedi hemşire