Zhrhtc_ yurt ici mi yurt disi mi izin varmıymış yaa bizde yurt disina cikcaz insallah nasip kısmet olursa irana kayınvalidem torununu götürücem 7 aylık olduk daha görmedi torununu 😊bende korkuyorum uçakta ne yapcamı ya ağlarsa mızmızcı bir bebek bemde burda bekliyim belki birseyler ogreniriz