Yigitinannesi42 Pardon ! Sizin postunuza cevap vermemişim ben zaten, siz neden atlıyorsunuz? Ben kötü ya da olumsuz yorum yapmadım. Siz nereden buluyorsunuz bu hakkı da bana saldırıyorsunuz?
Ayrıca postu açan arkadaş sormuş bende önce ona yorum yaparak, yani sizinde bebeğinizin kilosu iyi anlamında, boşverin başka bebekler ile mukayese yapmayı diyorum ve sorulan soruya cevap veriyorum. Ayrıca mutsuz olacal bir durum yok her çoçuk ayrı & özeldir gelişimleri gibi, geçmiş yorumlarıma bakarsanız aksine bu konuda ne kadar duyarşı olduğumu görürsünüz