Tuanamam Merhaba kızlar ,probiyotik açıdan çok yararlı olduğu için kefir yapıp vermek istiyorum sizler veriyor musunuz bebişlerinize ??kaçıncı ayda verilir bilenler yazarsa mutlu olurum 🌿🌸
serebro Tuanamam bimin altınkılıc sade kefirini 6.aydan beri veriyorum memnunum evde yapma işine hiç girişmedim valla
Tuanamam Balkizlarim ben evde kendim yapıp vermeyi düşündüm benimkide altı aylık , marketlerdekini bilemedim içeriğini falan 🙈
annesinin_kizi Balkizlarim ben marketten bimden çilekli kefir aldım ilk defa dün içirdim biraz Oda iyimi yoksa sade mi iyi olur
Balkizlarim Tuanamam ben bulamadım o yuzden hic denemedim ama icerigi guzel bimin markasi digerlere bisey diyemem sade alip meyveli kendim yapıyorum 😘☺
Asli123 Tuanamam yarım bardaktan biraz fazla veriyorm. Su an 18 aylık. Ne kadar içerse artık. Bazen bitiriyor bazen bitiremiyor. Hergun vermoyorm ama