Güzel anneler 💖
bugün bizim evlilik yıldönümümüz 4 sene bitti ✔️ malum dışarı çıkamıyoruz evde bişeyler yapıcam bebeğimde 4 bucuk aylık neler yapsam su an yaprak sarıyorum eşim eve akşam gelicek birde pasta yapmayı düşünüyorum 💭 baska neler yapabilirim ?
birde acaba bebeğimi uyutup özel bişeylermi yapsam yoksa bu sene çocuğumuzudamı dahil etsem yemeğimize ?
önerilerinizi bekliyorum 😌💗