HavvaZade eşim sağlık çalışanı, oğlumun doktoru hala ona yoğun bakımda bakıp tedavi eden doçent doktor. Sonsuz güvenirim kendisine o yüzden. Bende sizin gibi kararsız kaldım çok o da enfeksiyon hastalıkları doktoru ile görüştürdü bizi. Eşim ile tanışıyorlar. Herkes en iyisini istiyor. Ama böyle olumsuz durumları göz önünde bulundurmak gerekiyor, yarın olacağım, hatta yarın oğlumun 6. Ay aşılarını da yaptıracağım, bugün tekrar görüştük hoca ile 6. Ay aşısı da olcak bi şey olur mu sonra mı yaptıralım diye, hayır olmaz gönlün rahat olsun dedi. sizi tekrar bulursam bilgilendiririm aşıdan sonraki süreç için. Herkes evladı için en iyisini ister 😔