Mavsnz06 Kızlar doktora geldim bebeğim bir haftalık bıngıldak kısa dedi erken kapanırsa beyin ameliyatı felan olur sıkıntı olur dedi içine korku saldı sizin başınıza böyle bişey geldi mi
mltmkrkl Mavsnz06 benimkine de normalden çok büyük dedi geç kapanabilir dedi ama 2 ay 10 günlük çok az bi kısım kaldı
leynanin_pembemantosuu Mu-Mi oğlumunda 4 aylıkken kapandı ama arkadaşın bebeği 1 haftalık daha anormal durum yaşanabilir inşallah yaşanmaz
Mu-Mi leynanin_pembemantosuu sağlık ocağındaki ebe demistiki bana endişe etme. Hatta bingildagi kapali doğanlar bile var. Ama arkadasin bebeğinin daha kapanmamış. Çoğu doktor insanları boş yere endişe ettiriyor. O yüzden sınır oldum. doktor hemen kötü senaryo yazmış.
Kadergbs Benim bebeğime de doğduğunda aynısını söyledi doktor.Hemen başka doktora götürdüm.Bıngıldağın kapanması önemli değil baş büyüyorsa sıkıntı yok demişti.Bıgıldağı kapalı doğan bebek bile oluyor demişti. Baş çevresini takip ettirin mutlaka.
Misterious Doktor olabilecek en kotu şeyi söylemiş. Bıngıldak erken kapanır ve kafa büyümesi durursa o zaman dediği gibi ameliyat olabiliyor çünkü beyin büyüyor ama kafa büyümüyor basınç oluşuyor. Kafa çevresi büyümeye devam ettiği sürece sorun yok.