1ikizannesi Sezaryen Doğum yaptım 2 ay 2 gün oldu tam. Ama hala karnımda nedenini bilmediğim bi sancı var bazen belime kadar vuruyor. Sizde de oldu mu bu normal bir şey mi ?
Nurish 1ikizannesi canım benimde 1 ay 23 gün oldu hala karnım ağrıyor sancım oluyor sanırım normal sonuçta karnımızın içi kesildi umarım geçer