Prens_annesi21 Diyarbakır da yaşayan arkadaşlar var mı varsa en iyi saç boyası yapan kuaför hangisi ?
Hilokiiii Prens_annesi21 Düğünüm Diyarbakır’da olmuştu Metin kendir den çok memnun kaldım çokta önerilen bir kuafördü 😊🌺
Mom980 Prens_annesi21 ergun ergin , ınstagramdan bakın bi isterseniz bende orda yaptırdım birkaç ay önce
Sevgi21 Prens_annesi21 Canım bende metin kendire giderdim sürekli Diclekenteki şubesine tavsiye ederim
Lilav21 Prens_annesi21 evet çok çok iyi sürekli orda yaparım ben,İnstagram sayfası var ordan da bakabilirsiniz
Dorukpasam Kuaför mevlute gıdebılırsnz suan dıyarbakırın en iyisi eşimde orda calısıyor gönül rahatlıgıyla gıdebılırsınız 🙃
Hilokiiii Prens_annesi21 gelin olarak geldiğim için bilmiyorum valla Ispartalıyım normalde ilk gelişimdi 😊
nursocum Prens_annesi21 ne işlem yaptırcaksınız? kuaförler arkadaşım nerdeyse en iyisini önerdim başka birinide önerebilirim