Merhaba anneler bi konuda cok yardımınıza ihtiyacım var.Bebeğim henüz 2 aylık bile olmadı geceleri uyurken bir kaçtır yani gece bazen bir veya iki kere oluyor önce hızlı hızlı bağırıp daha sonra gür bi sesle ağlamaya başlıyor onun o sesiyle bende çok korkarak uyanıyorum bu durumu yaşayan varmı çok endişeleniyorum onun için 😔