123r456 Hanımlar günaydın bugün sezeryan doğum olalı 8 gün oldu geceden beri rahime ağrı vuruyo canım çıkacak gibi acaba neden olur dün puset i taşıdım ondanmi oldu acaba bilmiyorum konturole Çarşamba günü gidecem bilgisi olan aynı şeyi yaşayan varsa beni bilgilendirirseniz sevinirim ne yapmam gerekiyor 🙏🙏🙏
monalissa 123r456 ilk zamanlar bende de olmuştu, inanılmaz derecede ağrıyordu ama ancak rahim kendine geliyor, şimdi 25 gün oldu artık o ağrı kalmadı diyebilirim, siiznde azalarak biter inşallah