Dilekikizannesi Merhaba güzel anneler ikiz bebeklerim var ve onlara sadece anne sütü vermek istiyorum sabah onlarla daha iyi ilgilenmek için dinç kalkmak istiyorum bu kapsüller den kullanan varmı kilo yapiyormu olumlu olumsuz yan etkileri lutfen
eceunverkanra Dilekikizannesi Merhabalar ben kullaniyordum ama simdi bir muddet biraktim B12’im cok yukseldigi icin. Gercekten cok etkili bir sut arttirici ve B12’yi de arttiriyormus onu da test etmis oldum🥰 Ben 3sise kullandim bi sure ara verdim yine kullanacagim. Gunde 6 tane kullaniyordum daha da az kullanilabilirmis onerilen miktar o sekildeydi. Ben de hic kilo yapmadi.
4bilge12 Dilekikizannesi ben kullanıyorum. Doktorumuz daha çok süt kalitesi ve miktarı artsın diye vermişti. İştahımı açtı. 65 kiloya düşmüştüm 70 kiloya çıkardı beni. Ama kızımın kilo alımı arttı. Dinçlik de veriyor ayrıca. Kendimi daha zinde hissediyorum.
Cherryblossom Ben de kullanıyorum 6 aydır kilo yapmadi sütü artırıyor mu emin degilim ama kalitesini etkiliyor bu kesin🌸