Semiha01 8 aylık kızıma kavanoz mama sütlaç veriyorum her gün 1 tane seviyor , öneri olarak en çok hangisini önerirsiniz marka olarak , hangisi daha organik ve iyi sizce ?
Mom022 Semiha01 ben hiç vermedim bilmiyorum ama burda bi anne esinin gıda mühendisi olduğunu ve en iyi içeriğin bebelac olduğunu yazmıştı. Ama reklam miydi bilemiyorum
Nurcan-01 Semiha01 hazır olan kanovozlu gıdaların sağlıklı olmadığını biliyorum.sütlaç yapmasını biliyorsanız kendinizde yapıp yedirebilirsiniz….
Nurcan-01 Semiha01 meyve püreleride yapıp verebilirsiniz. Artı çorba olarak ben kabak soğan patates brokoli kısacası sebze çorbası yapipta yedirebilirsiniz .ben öyle yapardım…