Merhaba güzel anneler 20 aylık bebeğim var ve 2 aylık hamile olduğumu öğrendim doktorum emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi düşük tehlikem olduğu için 1 hafta önce bıraktım emzirmeyi gi1 gün hiç sağmadım direk hastanelik oldum ateş halsizlik yaptı doktor günde 2 kez sağ sonra 1 e düşür kendiliğinden gider dedi ama 1 haftadır gitmedi ne yapabilirim ?