fatimas27 ya evet öyleleri de var ama işte biraz da etrafın baskısı sanırım herkes az bı zayıf olunca hemen aaa bu da ne zayıf demeleri çıldırtıyo ablamın bebengi de öyle 1.5 yaşında hiç durmuyo doktoru her şeyi çok güzel dito ama herkes çok zayıf diyo bende öyle demelerini istemiyorum sanırım🤦