Senicokbekledik Kızlar oğlum 2 buçuk aylık uçak yolculuğu yapıcaz iniş ve kalkışlarda emzirmem mi gerekşyor birde bebek arabasını uçağın kapısına kadar alıyorlar mı
Mervefe07 Senicokbekledik aynen canım kalkarken emzirki kulakları basınçtan etkilenmesin bebek arabasınıda uçağın girişine kadar alıyorlar evet bende 3 aylıkken binmiştim
2kezanneoldu Senicokbekledik valla daha önce uçağa bindiniz mi bilmiyorum ama o iniş ve kalkislarda okadar pis ki…. ilk defa 3 sene önce falan bindim uçağa ALLAHH böyle bişey yokkk🤣🤣
Zs6291 Senicokbekledik evet alıyorlar kalkış inislerde de emzirin emzik kullanıyorsa emzik de verebilirsiniz biz de 2 aylıkken yolculuk yapmıştık aglamamisti bile
Senicokbekledik 2kezanneoldu uçağı sürekli kullanıyorum ama çocukla daha önce binmedi hiç dikkat etmemişimde çocuklu insanlar ne yapıyor diye bunlarda etraftan duyduklarım
Zs6291 Senicokbekledik yanınıza onu oyalayacak bir şeyler alabilirsiniz ben zeka kartlarini almıştım onu gostermistim bir şekilde geçiyor yolculuk