Bugün araştırma yaparken 9-12 ay bebeklerde ayrılık kaygısının başladığını ve bu dönemin 18. ayda zirve yaptığını ve bu durumun yani ayrılık kaygısının uykuları çok etkilediğini okudum. Oğlum 9 aylıkken bu şekilde bir sorunumuz yoktu yani gece uykuları gayet iyiydi gündüz de, gece de uyurdu ama 10 aya girmemizle birlikte herşeyi tepetaklak oldu. Akşamları normalde 7:30 - 8 arası uyurdu. 2 gündür 9-10 da uyuyor sabah 6da uyanıyor sabah ve öğlen uykusu yapmak istemiyor.
Asıl konuya gelecek olursam; bu tarz bi durumla karşılaşan oldu mu? Olduysa nasıl çözüm buldu ? Bütün destek ve önerilere açığım 🙏🏽🙏🏽