Yesillimon tanimadiginiz, ustelik bir forumda yanit yazdiginiz bir kisiye bu sekilde hitap etmeniz pek cok seyi acik ediyor. Herneyse… Zaten yurtdisinda yasiyorum ama ailem, sevdiklerim burada ve sik sik ziyarete geliyorum hanimefendi. Turkiye benim vatanim ve ulkemin gundemi hakkinda da istedigim sekilde elestiri yaparim. Dusuncelerimi beyan etmek ne zamandan beri isyan oluyor? Yanlis yonetim ve politikalari elestirmek en dogal hakkimdir. Onemli olan hosgorulu bir sekilde farkli goruslerin tartisilabilmesidir! Zaten demokrasiler elektirilere kulak vererek gelisir. En iyisini en dogrusunu hepimiz hak ediyoruz. Insan farkli ulkelerde nasil insana deger verildigini yasadikca “neden benim ulkemde durum boyle ?” diyor. Salgin ayni salgin… Kurallara en basta kural koyanlar uymali ki, halk ornek alsin. Not: 20 yillik basin mensubuyum, arastirmayi sizden ogrenecek degilim!