Merhaba, bebegim 13 aylık şuan. Şöyle ki 8. aydayken ben sinyali alınca elime tutuyordum ve hemen yapıyordu kakasını. Sonra yavaştan alışır diye lazımlık alıp arada gösterip, anlatıp, oturtuyordum. Sonra kabızlık durumu çıktı tekrar bezine yapmaya başladı. Bu aralar kaka demeye başladı kakayı yapınca bezini tutuyor ka ka diyor. Bilinçli mi söylüyor bilmiyorum aslında. Elimde tutunca da yapmıyor, lazımlığı koyunca da yapmıyor. Ikınma sesi yapıyor sadece oyun oynuyor gibi 😊 Acaba ne yapabilirim şuan tecrübeli anneler bakar mısınız 😊