Bebeğim 4 5 gündür çok fazla ağlıyor. Kabız desem değil alt iki dişi bayadır çıktı başka bi sorunu da yok şükür. Yani yine diştir belki diyorum ama birden sanki birşey olmuş gibi ağlıyor sabah kalkınca 1 saat olmadan başlıyor ağlamaya akşama kadar sürekli mız mız oyuncaktan sıkılıyor başka bi tane veriyorum ondan sıkılıyor herşeyden sıkılıyor, çözemedim nedendir ki 🙄😥