Nida1404 Günaydın anneler, 8.5 aylık bebeğim 5-5.30 arası güne başlamak istiyor tekrar uyutmaya zorladığımda maksimum 6-6.15′e kadar uyuyor. Bu uzun zamandır bu şekilde ve uzatamıyorum. Sabah uykularını uzatabilen anneler varsa yardımcı olabilirler mi?
pikacuu Nida1404 Benim oğlan gece 12 1 2 gibi yatıyor. Saatte değişiklik oluyor böyle. Sabah da net 10 da uyanıyor.
Nida1404 _tospikannesi aysegulmerter Zerr Elifhakan12 nur-nr_123 8 max 9 arası uyumuş oluyor doğduğundan beri bu şekilde ileride aldık saati ama güne başlama saati değişmiyor
Nako Akşam en geç 9bucukta yatar. Yaz günü havalar erken aydınlandigi için gün ışığını görürse 6da kalkar ben yatak odasını kararttim 8i buluyor uyanması şuan hala uyanmadı mesela uyansın diye bekliyorum :)
Karanelo Gece uykusunu öne almak da işe yaramıyor bence canım. Oğlum 6.30 gibi yatmak istiyordu hep şimdi 7.30da yatırıyorum eskiden 6.30da kalkıyordu şuan 5te 😅
Asaf2020 Geç yatırdığım zamanlarda oldu 12 1 belki 2 de ama yine 7 de kalkıyor yine 7.30 da kalkıyor artık gece sık uyanması, benim uykusuzluk ne zaman bitecek dört gözle bekliyorum 🥴🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Elifhakan12 Nida1404 5 ay 22 günlüğüz önceden 7 gibi yatardı 5. 30 gibi kalkardı şimdi uyku saatini 8 e aldım 6.30-7 gibi kalkıyor
Elifhakan12 Nida1404 bizimde ilk başlarda değişmiyordu zamanla değişti yoksa bende o saatte kalkıyordu bütün gün ruh gibi dolaşıyordum şimdide öyleyimde en azından biraz daha uyumuş oluyorum
aysegulmerter Nida1404 o zaman gündüz uykuları uzundur 😊yatış saati bizimkiyle aynı 20.30-21.00, bizimki gündüz çok uyumuyor o yüzden olabilir max 2.5-3 saat gündüz uykusu, bazen 2 saat hatta 😊
Zerr Nida1404 Odanın perdesi karanlık mı. Onu deneyin, ben siyah perde akana kadar siyah renk başka bi örtü iğnelemiştim ☺️ Yoksa öyle deneyin
Nako Nida1404 blackout yetmedi ufacık sızan ışığa bile uyandı ben pencerelerin ebatina uygun koli karton buldum kestim içine gömdüm çerçevenin üstüne stor üstüne blackout 🤭🤭🤭 kapı altından giren ışığa bile örtü koyuyorum zifir oluyor anca öyle uzattım uykuyu. Dışardan konu komşu camdaki kartonlara bu ne be diyebilir hiçte umrumda değil günde 2saat fazla uyku yanıma kar 😅