Merhaba Anneler,
Oğlum 7,5 aylık olacak. Kitap okumaya bayılıyoruz. Önerebileceğiniz, mutlaka al dediğiniz kitap önerilerinizi alabilir miyim? Sıkıldım artık aynı kitapları okumaktan 🤭 Bir de mümkünse dokun-hisset/hareketli kitap olursa daha iyi olur 😊