Oğlum 2 yaşında ve bu aralar çatal kaşık reddi var kendi eliyle yemek istiyor. Ben de üstüne gitmek istemiyorum çünkü arka azılardan biri çıkıyor galiba. Yemeğe de küsmesin… Hem sağlıklı hem de elle yenebilen tarifler atabilir misiniz? Kahvaltı öğlen akşam…