Arkadaşlar bebeğim 7 ay 20 günlük. Cumartesi günü kayısı vermiştim. Öyle püre gibi falan da değil. Hiç dişi yok sürekli bi şeyleri ağzına götürmek istiyor diye kayısıyı öyle ağzına tuttum biraz emdi damaklarıyla ezdi. Dün sabahtan beri de ishal. Sürekli ağlıyor. Rahatsız mı etti bilemedim. İshalini azaltacak bi şey var mı bildiğiniz? Muz yedirdim ama muz kızımı hiç kabız yapmamıştı. Etkisi olmadı. Yardımcı olacaklara teşekkürler 🙏