Ayca2021 ben bu durumu yaşıyorum, ilk zamanlar beslenmeden sonra kusardı uyku arasında ağzından mama fışkırarak tıkandığını görürdüm fırladım yataktan bakardım ki uyuyor. Resmen gerçek gibi görürdüm ve kalbim sıkışırdı. Benim gebeliğim sorunlu idi, hep kaybetme korkusu yaşadım ondan olduğunu düşünüyorum. Hala bazen bebeğime bakıp ona bişey olsa bne yaşayamam diyip ağladığım oluyor🤷🏻♀️