Minikoalamm Kızlar bebeğim dün ve bugün sulu kaka yaptı bugün içinde beyaz parçacıklar vardı bide birazı koyu yeşil renkteydi mama ağırlıklı besleniyoruz emdikten belli bir süre sonra yaptı kakasını bide öncesinde kustu koyu sarı gibiydi kusması da
YavuzCagan Minikoalamm anne sütü de içtiği icin beyaz parçacıklar normal canım mama da kaka rengini değiştirebılıyor benm oglumda mama ıcıyor yesılımsı rengı normal yanı rengı ve beyazlar kusmayı bılmıyorum
Minikoalamm YavuzCagan koyu yeşil gibiydi bide geceden beri sabah ilk emzirdigimde olunca korktum canım
YavuzCagan Minikoalamm koyu acık yesıl normal sayılıyor googleye de yazabılırsın bebek kaka anlamari dıye orda kılerde oyle bide oglumda gece çiş yapmaz kaka yapmaz cok derin uyur mesela sabah kalkar kalmaz hepsini bianda yapıyor bez doluyor full doktorumuz normal demişdi bunların hepsini
Minikoalamm ikizbabymom normalde sütüm çok yok ya da ben yok psikolojisindeyim anlamadım valla canım ya kusunca o kadar ondan da korktum
Minikoalamm Woody canım böyle tam sari da değil de hani ilk baslarda sarı geliyordu süt o tarz diyeyim