Smali 4.ayda almistim su an 7aylik ara ara takıyor ara ara cıkarıyorum duzenli cok kullanamadım acikcasi. Boynunda durmasini cok sevmiyor, gunduz de cok tepindigi icin ayaginda cok durmuyor. Anca yatarken ayaginda duruyor. O yuzden ne kadar faydali oldu bilemiyorum ama fayda gorenler de var gormeyenler de var. Duzenli kullanilmasinda fayda var tabi ki.