Yagmur56 Yeni Doğum yaptım çok fazla balgamım var her öksürdüğüm de dikişim acıyor canım çok yanıyor önerebileceğiniz birşey var mı normal Doğum bu arada
DevranAlp Yagmur56 ıhlamur üzüm pekmezi bide balgamı atcam DİE uğraşma sürekli burnunu sil açık kalsın bi hafta çekersin böyle ama 😔
maysa-19 Yagmur56 dikisl erini banyo sonrası fon makinasıyla kurut kantoron yağı sur ayak bacakta ödem varsa mutlaka yürü başka türlü inmiyor iyice su topluyor
Nilly Kara turp içine bal koy. Günde üç beş defa birer kaşık iç şurup gibi. Hemen geçer. Biliyo musun nasıl yapıldığını.