Kızlar bebeğim 8gibi uyutuyorm normalde. 1 gibi mutlaks kalkar emerdi bazen ben yatmadan 11-12 gibi emzirirdim iki üç gündür bebeğim akşam 8de uyuyup sabaha karşı dörtte uyanıyor alarm kurmadığım için çok pişmanım biraz büyüdü kendi uyanır uykuya da ihtiyacı var demiştim ama Bu kadar uzun aç olmasına da içim dayanmadı ama iki gündür böyle normalde Bu kadar uyuyan bir bebek değildi acaba bir sıkıntısı mı vardır