8 ay 20 günlük bi bebeğim var ve alttan iki dişi çıktı ama son bikaç gündür çok iştahsız mamayı ağzında bekletip saatlerce yutmuyor,diğer gıdaları da.Bu normal mi ve geçici bi süreç mi yaşayıp tecrübelerden annelerimiz bu durumu nasıl atlattıklarını yazabilirler mi?