Canim bebeklerin emme refleksleri dogmadan once gelismistir. Oncelikle stres yapma , her annenin bebegine sütü yeter buna inan gerisi gelir. Sicak dus al goguslerine masaj yap. Eger cok sert şişse goguslerin biraz sagim yap bebegin tutmasi kolaylasir. Kahveringi kisimdan tut agzina sok .sık sık dene bunu. Oncelikle bebegini uyandir altini ac burnunu sık ayagini sık. Cenesine dokunarak onun emmesine yardimci ol. Agzina vermeden sütünü sikip sür gogus ucuna. Onun midesi suanda kiraz cekirdegi kadar birkac damlaylada doyar. Daha cok yeni dogum yapmissin bebegin kücük emerken cabuk yorulur. Sen stres yapma israrla ver saat basi kaldir. Sagim yapildiginda bebegin emdiginden daha az süt gelir . Onu gorup endiselenme. Bebeginin bogazindan sütün gectigini anlarsin dikkat edersen. Mamayi son olarak verki bebegin emmrk istesin. Mana saatlerce tok tutar onu, oyuzdende emmek istemeyebilir. Sadece geceleri verebilirsin mamayi. Eger sarilik degeri yuksekse. 4. Gun sarilik degerinin en yuksek oldugu gundur 15. Gune kadar azalarak devsm eder. Eger asiri birsey yoksa korkma. Her bebekte sarilik olur . Benim bebegiminde 10 du sarilik degeri sadece bol bol emzirdim. Mama hic vermrmedim. 15. Gune kadar saat kurup kaldirdim sonra biraktim. Bir eikinti yasamarik