Merhabalar, ben sezeryan doğum yaptım. Doğum yapalı 5 ay oldu fakat ne kilo verebiliyorum nede vücudumdaki ödemleri atabiliyorum. Ayaklarım hala çok ödemli. Bu konuda tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim, ne yaparsam iyi gelir ödemlerimi atabilirim acaba?