Bebeğim 3 aylık olacak neredeyse doğduğundan beri emzik tutmadı attı . Köye gittim bazen susmuyor mızırıyor emzik tutmuyor mu dediler yok dedim , şekere ban bala ban öyle öyle ver dediler sinirden hiç bişi diyemedim ben öyle yapamam dedim , biz zamanında yaptık bir şey olmuyor ondan diyorlar hâlâ , kaynanamda şekere banıp ağzına götürdü emziği hele hep sınır oldum napıyosun anne dedim emzik tutmayan çocuğa zorla emzik mi tutturulur . Bebeğim ağlayan bi bebek değil sadece mızırıyor , ileride ağzı hiç susmaz diyorlar emzik bi çözüm mü yani , kısır bi döngüdeyim , ne yapmalıyım …