muallim_annee Kızlar ben bekarken çok yapardim .kuşburnu içince ödemlerim giderdi iki üç kilo verirdim haftada . Şimdi emziriyorum zararı olmaz herhalde bir bardak kusburnunun
Puki muallim_annee zararı olmaz . Bogazını tutmadıktan sonra , fizandan da ödem atıcı içsen . Fit olamazsın . Hobili gırtlaga fermuar . Açılmayandan😁
muallim_annee Puki Canım doğum öncesi kilomdayim ben , ama doğumdan sonra şişlik hiç gitmiyor sanki bir gün 58 cikiyorum bir gün 60
muallim_annee Puki Kendimi ovmum ama çocuk doğurmuş kadın gibi durmuyorum zaten minyonum da . Gayet fitim eskiden olduğu gibi 😂😂
Puki muallim_annee 2 gün sadece kabak rendele bol dereotlu oluk oluk sütte olur . 1 kaşık zeytinyagında kvur ye . İstersen yogurtla . Sonra bana tşk et
Puki muallim_annee maşallah o zaman ben açıkdan baygın baygın geziyorum . Hemen kg alan bi bünyem war . Doğumdan sonra resmen su ve bu dedigim tarifle beslendim . Anca öle . Genetik olanlr şanslı
muallim_annee Puki Benim bebegim çok huysuz gündüz hiç uyumuyor.gece de çok uyanıyor.tek bakıyorum ilk cocugum onun da etkisi var. Kilo kalır mi