Buss52 Kızımın yanaklarında küçük küçük pütürcükler oldu ananenin babannenin ve sakalı olan babanın öpmesinden oldu galiba ne yapmalıyım bunun için daha 45 günlük bebeğim
Sebnem55 Buss52 bizimde öyle bi sıkıntımız var ama neyden oldugu belli değil ben ilk bebek yağsı sürüyorum kuruuktan sonrada pudralıyorum 3 4gün çıkmıyo sonra tekrarlıyo doktor ilaç vermedi kendiliğinden geçer dedi🤷🏻♀️
Buss52 Sebnem55 bepanthol plus krem kullandım canım çok memnun kaldım hiç pudrayla yağla uğraşma hemen farkı göreceksin
Ipekbocegi Bizim babamiz opunce oluyor birkac saat sonra geciyor ama kiziyorum opme diyorum ama dinlemiyor ozellikle sakallari kisayken yeni cikmisken oluyor :/
Buss52 Ipekbocegi aynen benimkide öyle ahh bu babalar biz dokunmaya kıyamıyoruz onlar ise hırpalayarak seviyolar 🤷♀️☺️
Nihannn Pembe coresatin sur canim hemen geciriyo. Ben hep onu kullaniyorum. Opmeden durmuyolar mecburen laf dinletemeyiz.
Deletedmom381 Nihannn canim coresatini minik puturcukler icin kullanmanıza lüzum yok zaten bir kaç güne öpülmezse geçiyor. O krem daha ziyade egzamada etkili.
inismona Nihannn evet pembe coresatin çok etkili.👌🏻 İlk aylarda kırmızı gördüğüm her yere sürüyordum hemen geçiriyordu. Pişiğine de iyi gelmişti
Nilly Kendiliğinden geçer. Gözenekler genişledikçe daha kolay atar o zmn bişey kalmaz. Ama mustelanın bi balmı var onu kullanabilirsin bize doktor önermişti.