Kizim 4 ay 10 günlük.Az once uykusundan oyle bir kalkti ki sanki cok kötü bir kabus görmüş gibiydi.Hickira hickira sakinlesemedi kac dakika :( Gecen gece de aynisinin daha kisasini yasadik.Bunun 4. Ay atagiyla alakasi var mi yoksa baska biseyden mi oluyor:(((