Alp bugün 4 aylık oldu teyzeleri 🌼
Burda çok güzel insanlar tanıdım, o yüzden sevincimi, mutluluğumu en iyi anlayacak olan annelerle paylaşmak istedim. Bu ay Alp:
- Dönmeye başladı;
- Çığlıklar atmayı, ve kendi kendine konuşuyormuş gibi sesler çıkarmayı öğrendi;
- Canı sıkıldığında veya bir şeyden memnun olmadığında alt dudağını büzerek ağlamayı keşfetti.
- Yalnız kalmak istemiyor artık.
- Uyku süreleri 2-3 saatten 1 saate, ve ardından yarım saate indi.
- Bütün günü şebeklik yapıp anneyle oynayarak geçiyor 😍
Ayrıca bu aydan itibaren daha sistemli bir dil eğitimi vermeye başladık. OLOP tekniği ile (One language one person) Alp’e Rusça ve İngilizce öğretiyoruz. Babası Rusça aktiviteler yapıp oyunlar oynuyor, ben de İngilizce konuşup hikaye okuyorum.
Güzel fikirler var daha, inşallah yavaş yavaş hedefimize ulaşacağız, Alp de ilerde çok teşekkür edecek bize.
Eğer güzel aktivite fikri olanlar varsa gelin hep beraber fikir alışverişi yapalım 🌼