Meltemeymen34 1 aylikken ona goturuyordum oglum masallah 17 aylik oldu halada ona getiririm . igdirdan tel uzerinden sorularimi cvplar. 3 hafta once goturdum rutin kontrolleri icin. doktordan doktora fark var. ama bu doktor inanki igdirdakiler hic anlayamadi bevegimin neyi var. ve zor bi durum yoksa kesinlikle ilacta onermiyor. ben cok memnunum allah razi olsun ondan.