Bebeğim 8 buçuk aylık çok şükür desteksiz oturuyor ama bu öğrenme sürecinde aman kafasını çarpmasın iç güdüsüyle hep arkasında yastık veya ben vardım. Şimdi bunu oyun haline getirdi kendini geriye atıp gülüyor. Bunu nasıl unutturabilirim acaba bile bile bir şey koymamayada yüreğim dayanmıyor