Eliffff Deren intagramda mühendisinoglu diye sayfa var o içeriklerini inceliyor ordan bakıp alıyorum ben ordan takip edebilirsiniz
Hacerr Bende boyle bı post acmıstım kızımda huzursuzluk yaptı gece sık uyandı sanki acı çekiyor gibiydi kakasıda kopkoyu yesıldı gözlerinı falan ovuo sureklı o mu sebep oldu tam bilmiyorum ama
Senammm Deren sidefer kullaniyorum je kabizlik nede baska bi sikintisi oldu cok memnunum kizim severek içiyor
Berra-fm Doktorumuz bize bestiron önerdi gayet güzel kabızlık yada dişleri boyama gibi bir sıkıntı yaşamadık şükür. Başka bir doktor da sidefer önerdi ama bestiron kullanıyorum şuan.
elifzeze Annesininprensesi tercih sizin tabiki ama ben tavsiye etmiyorum ocean 400 ıu kullanıyorum içeriğinde zeytinyagi ve d vitamini bulunuyor sadece baya gidiyor o da 1 yasina kadar iki tane yetti.
Deren Senammm içim rahatladı gerçekten ama birde şu ilacın etkisi geçseydi bir an önce şu saat oldu hala huzursuz ve kabız sürekli ıkınıyor 😕🤷🏻♀️😔
Deren Sher sanırım kg ya göreymiş biz 6500 kiloyuz sağlık ocağı 5 damla yeterli dedi ondan dolayı kendi doktorumuzda uygundur dedi 🤗
Lavitaebella Ben de çok kararsızım başlamakta. Şuan belli bir düzeni var,hepsi kabızlık,karın ağrısı,yeşil kaka ya da kan yapıyor mu acaba? Hangisine başlamalıyım ki? Doktorumuz vegaferon için kabızlık veya kakada kan olursa görüşelim dedi. Ben riske atıp başlamak istemedim😐
Deren Lavitaebella vegaferon denedik her bebekte aynı olmayabilir fakat bizde düzeni alt üst etti 😔😕 keşke onu denemeseydim diyorum şimdi 🥺
Cemkuzusu Lavitaebella teşekkür ederim cevapladığınız için oğlum dün 4 aylık oldu aşılarınıyaptırdım ama sağlık ocağından demirle ilgili bir şey söylemediler de🤷♀️